Welkom bij Klantenservice Nederland
OMRON connect
Ja, dit is de juiste app. EMEA staat voor Europa, Midden-Oosten en Afrika.
Je kunt al je metingen overbrengen naar de nieuwe app via OMRON connect Cloud of op een van de onderstaande manieren.
Ja, je kunt veel functies in OMRON connect gratis gebruiken. OMRON connect heeft ook premium functies; om die te kunnen gebruiken, heb je een maandabonnement nodig. De premium functies helpen je om gemotiveerd te blijven bij het monitoren van de gezondheid van je hart en geven je aanvullende inzichten in je meetwaarden, zodat je een beter begrip krijgt van patronen in je gezondheidsgegevens.
Je vindt antwoorden in onze lijst met veelgestelde vragen.
Om je privacy te beschermen, is er een gebruikersnaam en wachtwoord nodig om gezondheidsgegevens in OMRON connect op te slaan en te bekijken, zelfs als deze gegevens lokaal op je telefoon worden opgeslagen.
OMRON connect kan worden gebruikt met alle OMRON-apparaten waarmee verbinding met Bluetooth kan worden gemaakt. Dit zijn:
- Bloeddrukmeters
- Weegschalen
- Thermometers
- SPO2
- Complete
Je kunt hiervoor de instructies volgen in deze video.
WheezeScan en Asthma Diary
De Asthma Diary-app is compatibel met iOS 10 en hoger, en Android OS 7 en hoger.
Dit bestand wordt gebruikt om informatie te beheren over communicatiemethoden en de vereiste taal om de app te gebruiken. Het bijwerken van het instellingenbestand naar de nieuwste versie zorgt ervoor dat uw apparaat normaal communiceert met de app en de optimale operationele omgeving behoudt.
In de cloud kunt u een back-up maken van de volgende, door de app opgeslagen informatie.
- Patiëntnaam
- Informatie over geregistreerde apparaten
- Informatie over medicatie
- Lijst van metingen met piepende ademhaling
- Handmatig ingevoerde registratie van symptomen
- Registraties van de inname van medicatie
- Controleer nogmaals of de gebruikersnaam, het e-mailadres en het wachtwoord correct zijn.
- Controleer de verbindingsstatus van uw smartphone en probeer het opnieuw.
Als u zich ooit hebt aangemeld met dit apparaat, wordt dit weergegeven in de gebruikersinformatie van de app.
Als u zich nog nooit hebt aangemeld met dit apparaat, is het helaas niet mogelijk om toegang te krijgen tot de cloud. Onze excuses hiervoor, maar deze regel is bedoeld om de veiligheid van gebruikers te beschermen.
Als u zich nog nooit hebt aangemeld met dit apparaat, is het helaas niet mogelijk om toegang te krijgen tot de cloud. Onze excuses hiervoor, maar deze regel is bedoeld om de veiligheid van gebruikers te beschermen.
Reset uw wachtwoord op het aanmeldingsscherm van de app of het gebruikersinformatiescherm. Een bericht met een resetlink wordt dan verzonden naar uw geregistreerde e-mailadres.
Als u zich ooit hebt aangemeld met dit apparaat, wordt dit weergegeven in de gebruikersinformatie van de app.
Uw kunt dit wijzigen vanuit Account in de [Settings] (Instellingen) van de app.
Controleer het volgende.
- U kunt zich alleen aanmelden met uw geregistreerde gebruikersnaam. Zorg ervoor dat u zich aanmeldt met uw geregistreerde gebruikersnaam.
- Als u hetzelfde cloudaccount op twee of meer smartphones deelt, kunt u zich op geen van beide smartphones aanmelden als u uw account op een van uw smartphones verwijdert.
- Als u uw account hebt verwijderd en dit bericht wordt weergegeven op elke smartphone, verwijder dan uw account tijdelijk uit de gebruikersinformatie in het menu.
- Maak vervolgens een ander account aan om de cloud te gebruiken of meld u aan met een nieuw aangemaakte accountnaam en wachtwoord.
Controleer het volgende.
- Hebt u nogmaals op de registratielink geklikt? Zodra de registratie is voltooid, wordt er een e-mail met de melding [Registration completion notification] (Bevestiging van voltooide registratie) verzonden, controleer dus uw inbox.
- Hebt u uw geregistreerde e-mailadres gewijzigd? Het e-mailadres dat in de app is geregistreerd, komt mogelijk niet overeen met het e-mailadres dat deze link heeft ontvangen. Open de app en controleer het geregistreerde e-mailadres.
- Als [Your email address has not been verified.] (Uw e-mailadres is niet geverifieerd.) wordt weergegeven op het startscherm van de app, controleer dan of uw geregistreerde e-mailadres correct is en verzend de registratie-e-mail opnieuw.
U kunt alle meetgegevens, geregistreerde apparaatinformatie en gebruikersinformatie in de cloud verwijderen door uw account te verwijderen. Dit kunt u doen via [Delete account] (Account verwijderen) in het app-menu.
Gegevens die in de app zijn opgeslagen, moeten vanuit de app worden verwijderd
Gegevens die in de app zijn opgeslagen, moeten vanuit de app worden verwijderd
Het statusbalkpictogram en de berichten kunnen worden verborgen met behulp van de volgende instructies.
Opmerkingen:
OMRON Asthma Diary wacht op communicatie met apparaten die automatische gegevensoverdracht ondersteunen. Op Android 8.0 en latere smartphones is een wijziging ingevoerd in overeenstemming met het beleid van Google, zodat pictogrammen en berichten in de statusbalk worden weergegeven terwijl u wacht.
Zelfs als dit bericht wordt weergegeven, is de app niet noodzakelijkerwijs in constante communicatie.
Dit bericht wordt ook weergegeven op elk niet-geregistreerd apparaat dat automatische gegevensoverdracht ondersteunt.
- Ga naar [Settings > Apps and Notifications > OMRON Asthma Diary > App notifications] (Instellingen > Apps en berichten > OMRON Asthma Diary > App-berichten) en schakel de berichten uit die u wilt verbergen.
Opmerkingen:
- De lay-out van het scherm en de menunamen variëren afhankelijk van het mobiele apparaat en de Android OS-versie.
- Het verbergen van berichten heeft geen effect op de functie voor automatische gegevensoverdracht.
OMRON Asthma Diary wacht op communicatie met apparaten die automatische gegevensoverdracht ondersteunen. Op Android 8.0 en latere smartphones is een wijziging ingevoerd in overeenstemming met het beleid van Google, zodat pictogrammen en berichten in de statusbalk worden weergegeven terwijl u wacht.
Zelfs als dit bericht wordt weergegeven, is de app niet noodzakelijkerwijs in constante communicatie.
Dit bericht wordt ook weergegeven op elk niet-geregistreerd apparaat dat automatische gegevensoverdracht ondersteunt.
Controleer het volgende.
- Controleer of uw smartphone een compatibel apparaat is.
- Controleer of Bluetooth is ingeschakeld op uw smartphone.
- Controleer of de instelling [Location information] (Locatiegegevens) is ingeschakeld op uw smartphone.
- Controleer of uw smartphone niet in de vliegtuigmodus staat.
- Plaats het apparaat en de smartphone op minder dan 5 meter van elkaar om Bluetooth-communicatie mogelijk te maken.
- Als uw apparaat een functie heeft voor het in- en uitschakelen van Bluetooth, controleer dan of deze is ingeschakeld.
- U kunt uw apparaat mogelijk registreren nadat u uw smartphone opnieuw opstart.
1. Controleer eerst het volgende met betrekking tot uw smartphone.
2. Controleer vervolgens het [OMRON Asthma Diary] scherm op uw smartphone.
3. Het WheezeScan-apparaat bedienen.
- Controleer of uw smartphone een compatibel apparaat is.
- Controleer of Bluetooth is ingeschakeld op uw smartphone.
- Controleer of de instelling [Location information] (Locatiegegevens) is ingeschakeld op uw smartphone.
- Controleer of uw smartphone niet in de vliegtuigmodus staat.
- Plaats het apparaat en de smartphone op minder dan 5 meter van elkaar om Bluetooth-communicatie mogelijk te maken.
2. Controleer vervolgens het [OMRON Asthma Diary] scherm op uw smartphone.
- Open het menu [Device Synced] (Gesynchroniseerd apparaat) in [Settings] (Instellingen) en tik op de knop [+ Add New Device] (+ Nieuw apparaat toevoegen).
3. Het WheezeScan-apparaat bedienen.
- Druk gedurende 2 seconden op de BLE-knop aan de rechterkant van het WheezeScan-apparaat.
- Er klinkt één pieptoon en de BLE-knop knippert wit. De communicatie met het WheezeScan-apparaat wordt gestart.
- Geef goedkeuring aan het [Pairing request] (Koppelingsverzoek) dat op uw smartphone wordt weergegeven.
- De koppeling is voltooid zodra [SUCCEEDED] (GESLAAGD) wordt weergegeven.
Het kan zijn dat correcte communicatie voor de koppeling niet mogelijk was. Start uw smartphone opnieuw op en verwijder de koppelingsgegevens van de iPhone. Ga naar [Device Synced] (Gesynchroniseerd apparaat) in [Settings] (Instellingen) en probeer het opnieuw.
1. Verwijder de apparaatkoppelingsgegevens die nog op uw iPhone staan.
2. Vervolgens kunt u het WheezeScan-apparaat gebruiken.
3. Controleer het [OMRON Asthma Diary] scherm op uw smartphone.
1. Verwijder de apparaatkoppelingsgegevens die nog op uw iPhone staan.
- Tik op "Bluetooth" op het [Settings] scherm (Instellingen) van uw iPhone om het Bluetooth-instellingenscherm te openen.
- Tik op het [I] pictogram voor het apparaat waarvoor u de koppeling wilt annuleren.
- Herhaal dit meerdere keren als u koppelingsgegevens voor meerdere Bluetooth-apparaten wilt verwijderen.
Opmerking: Als Bluetooth is uitgeschakeld, tik dan om Bluetooth in te schakelen. Zorg ervoor dat u niet per ongeluk andere apparaten verwijdert. - Tik op [Cancel device registration] (Apparaatregistratie annuleren) om het verwijderen van koppelingsgegevens te voltooien.
2. Vervolgens kunt u het WheezeScan-apparaat gebruiken.
- Druk gedurende 2 seconden op de BLE-knop aan de rechterkant van het WheezeScan-apparaat.
- Er klinkt één pieptoon en de BLE-knop knippert wit. De communicatie met het WheezeScan-apparaat wordt gestart.
3. Controleer het [OMRON Asthma Diary] scherm op uw smartphone.
- Open het menu [Device Synced] (Gesynchroniseerd apparaat) in [Settings] (Instellingen) en tik op de knop [+ Add New Device] (+ Nieuw apparaat toevoegen).
- Geef goedkeuring aan het [Pairing request] (Koppelingsverzoek) dat op uw smartphone wordt weergegeven.
- De koppeling is voltooid zodra [SUCCEEDED] (GESLAAGD) wordt weergegeven.
Het kan zijn dat correcte communicatie voor de koppeling niet mogelijk was. Verwijder de apparaatkoppelingsgegevens die nog op uw smartphone staan en voer de apparaatregistratieprocedure opnieuw uit vanaf [Device Synced] (Gesynchroniseerd apparaat) in [Settings] Instellingen.
1. Verwijder de apparaatkoppelingsgegevens die nog op uw smartphone staan.
Opmerking: De schermindeling en menunamen variëren afhankelijk van uw smartphone en de Android OS-versie.
Opmerking: Als Bluetooth is uitgeschakeld, tik dan om Bluetooth in te schakelen. Zorg ervoor dat u niet per ongeluk andere apparaten verwijdert.
2. Vervolgens kunt u het WheezeScan-apparaat gebruiken.
3. Controleer het [OMRON Asthma Diary] scherm op uw smartphone.
1. Verwijder de apparaatkoppelingsgegevens die nog op uw smartphone staan.
Opmerking: De schermindeling en menunamen variëren afhankelijk van uw smartphone en de Android OS-versie.
- Open het Android-scherm [Settings] (Instellingen).
- Tik op 'Bluetooth' voor [Wireless and networks] (Draadloos en netwerken) op het [Settings] scherm (Instellingen) om het scherm met Bluetooth-instellingen te openen.
- Tik op de [Settings] knop (Instellingen) voor het apparaat waarvoor u de koppeling wilt annuleren. Herhaal dit meerdere keren als u koppelingsgegevens voor meerdere Bluetooth-apparaten wilt verwijderen.
Opmerking: Als Bluetooth is uitgeschakeld, tik dan om Bluetooth in te schakelen. Zorg ervoor dat u niet per ongeluk andere apparaten verwijdert.
2. Vervolgens kunt u het WheezeScan-apparaat gebruiken.
- Druk gedurende 2 seconden op de BLE-knop aan de rechterkant van het WheezeScan-apparaat.
- Er klinkt één pieptoon en de BLE-knop knippert wit. De communicatie met het WheezeScan-apparaat wordt gestart.
3. Controleer het [OMRON Asthma Diary] scherm op uw smartphone.
- Open het menu [Device Synced] (Gesynchroniseerd apparaat) in [Settings] (Instellingen) en tik op de knop [+ Add New Device] (+ Nieuw apparaat toevoegen).
- Geef goedkeuring aan het [Pairing request] (Koppelingsverzoek) dat op uw smartphone wordt weergegeven.
- De koppeling is voltooid zodra [SUCCEEDED] (GESLAAGD) wordt weergegeven.
Controleer het volgende en probeer dan de gegevens opnieuw over te dragen.
Bediening van uw apparaat
Opmerking: Gegevens die zijn gemeten vóór de registratie van het apparaat, of zonder koppeling na het vervangen van de batterij, kunnen mogelijk niet naar uw smartphone zijn overgedragen.
- Controleer of uw iPhone een aanbevolen apparaat is.
- Als het apparaat niet is geregistreerd, registreer het dan via de instellingen voor OMRON Asthma Diary.
- Controleer of het apparaat klaar is om gegevens over te dragen. Raadpleeg de beknopte handleiding voor de bediening van uw apparaat.
- Controleer of de instelling [Location information] (Locatiegegevens) is ingeschakeld op uw smartphone.
Bediening van uw apparaat
- - Plaats het apparaat en de smartphone op minder dan 5 meter van elkaar om Bluetooth-communicatie mogelijk te maken.
- Als uw apparaat een functie heeft voor het in- en uitschakelen van Bluetooth, controleer dan of deze is ingeschakeld. Raadpleeg de handleiding van uw apparaat voor de bediening ervan.
- U kunt mogelijk gegevens overdragen nadat u de Bluetooth-functie uit- en opnieuw inschakelt in de instellingen van uw smartphone.
- U kunt mogelijk gegevens overdragen door uw smartphone opnieuw op te starten.
Opmerking: Gegevens die zijn gemeten vóór de registratie van het apparaat, of zonder koppeling na het vervangen van de batterij, kunnen mogelijk niet naar uw smartphone zijn overgedragen.
Controleer het volgende en probeer dan de gegevens opnieuw over te dragen.
Bediening van uw apparaat
Opmerking: Gegevens die zijn gemeten vóór de registratie van het apparaat, of zonder koppeling na het vervangen van de batterij, kunnen mogelijk niet naar uw smartphone zijn overgedragen.
- Controleer of uw smartphone een aanbevolen apparaat is.
- Als het apparaat niet is geregistreerd, registreer het dan via de instellingen voor OMRON Asthma Diary.
- Controleer of het apparaat klaar is om gegevens over te dragen. Raadpleeg de beknopte handleiding voor de bediening van uw apparaat.
- Controleer of de instelling [Location information] (Locatiegegevens) is ingeschakeld op uw smartphone.
Bediening van uw apparaat
- Plaats het apparaat en de smartphone op minder dan 5 meter van elkaar om Bluetooth-communicatie mogelijk te maken.
- Als uw apparaat een functie heeft voor het in- en uitschakelen van Bluetooth, controleer dan of deze is ingeschakeld. Raadpleeg de handleiding van uw apparaat voor de bediening ervan.
- U kunt mogelijk gegevens overdragen nadat u de Bluetooth-functie uit- en opnieuw inschakelt in de instellingen van uw smartphone.
- U kunt mogelijk gegevens overdragen door uw smartphone opnieuw op te starten.
Opmerking: Gegevens die zijn gemeten vóór de registratie van het apparaat, of zonder koppeling na het vervangen van de batterij, kunnen mogelijk niet naar uw smartphone zijn overgedragen.
De kloktijd die op het apparaat is ingesteld, is mogelijk niet correct om de volgende redenen.
Door gegevens over te dragen, wordt ook de tijd van de smartphone op uw apparaat ingesteld.
Opmerkingen:
- U heeft het apparaat enkele dagen ingeschakeld gelaten zonder de batterij te vervangen die moest worden vervangen.
- U bent verhuisd naar een locatie in een andere tijdzone.
- De zomertijd is begonnen of afgelopen.
Door gegevens over te dragen, wordt ook de tijd van de smartphone op uw apparaat ingesteld.
Opmerkingen:
- Voer de koppeling met de smartphone opnieuw uit na het vervangen van de batterij van uw apparaat.
- Het bijwerken van tijdinformatie in de elektronica van het apparaat kan stoppen als de batterij wordt verwijderd. Vervang de batterij onmiddellijk.
- Gegevens die zijn gemeten vóór registratie, of zonder koppeling na het vervangen van de batterij, kunnen mogelijk niet naar uw smartphone zijn overgedragen.
Met deze app kunt u records van de afgelopen 7 dagen bewerken. Records ouder dan 7 dagen zijn alleen toegankelijk voor beoordeling. Bewerken is dan niet mogelijk.
U kunt gegevens uit uw WheezeScan-apparaat verwijderen door middel van de volgende procedure.
- Houd eerst de BLE-knop ingedrukt, druk vervolgens op de [Power] knop en houd beide gedurende 5 seconden ingedrukt.
- De LED van de [Power] knop op het WheezeScan-apparaat begint te knipperen en de andere LED's gaan uit wanneer het apparaat naar de bevestigingsmodus voor het verwijderen van gegevens gaat.
- Wanneer de bevestigingsmodus voor het verwijderen van gegevens actief is, laat u de BLE-knop los en drukt u hier nogmaals 2 seconden lang op.
- Het verwijderen van gegevens wordt voltooid.
- Gegevens worden niet verwijderd als bewerkingen worden onderbroken in de bevestigingsmodus voor gegevensverwijdering. Als de procedure voor het verwijderen van meetgegevens voor het WheezeScan-apparaat wordt uitgevoerd, kunt u niet langer oude meetgegevens met de app overdragen of raadplegen.
- Deze procedure verbreekt de koppeling tussen uw WheezeScan-apparaat en uw smartphone.
U kunt medicatieherinneringsberichten instellen, bewerken en verwijderen op de tijdstippen die u het best uitkomen. Controleer het volgende.
Controleer opnieuw of er medicatieherinneringen zijn ingesteld in de app.
Opmerkingen:
Controleer de berichteninstellingen van uw smartphone.
Raadpleeg de hulppagina van Apple voor meer informatie over berichtenfuncties.
Controleer opnieuw of er medicatieherinneringen zijn ingesteld in de app.
- U kunt de informatie die is ingesteld voor [Daily medication] (Dagelijkse medicatie) controleren op het [Add daily diary entries] scherm (Dagboekinvoer toevoegen). Als er geen herinneringen zijn ingesteld, kunt u nieuwe herinneringen registreren via het [Notification] menu (Bericht) in [Settings] (Instellingen).
- U kunt de berichteninstellingen controleren in het menu [Notification] (Bericht) onder [Settings] (Instellingen).
Opmerkingen:
- Herinneringen instellen op elk van uw smartphones. Mijn instellingen worden niet opgeslagen in de cloud.
- Werd het scherm met herinneringsinstellingen weergegeven op het ingestelde herinneringstijdstip? Berichten worden niet weergegeven wanneer het scherm met herinneringsinstellingen wordt weergegeven. Ze worden ook later niet meer weergegeven.
Controleer de berichteninstellingen van uw smartphone.
- Controleer of uw instellingen voor het ontvangen van berichten van de OMRON Asthma Diary-app niet zijn uitgeschakeld. Om berichten te ontvangen, moet u berichten van de OMRON Asthma Diaryapp toestaan. Schakel op de iPhone [Permit notifications] (Berichten toestaan) in onder [Settings > Notifications > OMRON Asthma Diaryapp] (Instellingen > Berichten > OMRON Asthma Diary-app).
- Controleer of het toestel niet in de stille modus staat en of het berichtvolume voldoende is.
- Als uw apparaat is ingesteld om geen berichten te sturen in de slaapmodus, worden berichten ook niet weergegeven in de slaapmodus.
Raadpleeg de hulppagina van Apple voor meer informatie over berichtenfuncties.
OMRON Asthma Diary verzamelt geen locatiegegevens van gebruikers, maar locatiegegevens en de toegang ertoe moeten worden ingeschakeld en toegestaan voor Android 6 en latere apparaten vanwege het Google-beleid.
Locatiegegevens inschakelen
Open het Android-scherm [INSTELLINGEN > Locatiegegevens] en schakel ze in.
Toegang tot locatiegegevens toestaan
Selecteer [Toestemmen] op het Android-scherm [Instellingen > Apps > OMRON Asthma Diary] en schakel de locatiegegevens in op het scherm [App-toestemmingen].
Locatiegegevens inschakelen
Open het Android-scherm [INSTELLINGEN > Locatiegegevens] en schakel ze in.
Toegang tot locatiegegevens toestaan
Selecteer [Toestemmen] op het Android-scherm [Instellingen > Apps > OMRON Asthma Diary] en schakel de locatiegegevens in op het scherm [App-toestemmingen].
U kunt medicatieherinneringsberichten instellen, bewerken en verwijderen op de tijdstippen die u het best uitkomen. Controleer het volgende.
Controleer opnieuw of er medicatieherinneringen zijn ingesteld in de app.
Opmerkingen:
Controleer de berichteninstellingen van uw smartphone.
Opmerking: De schermindeling en menunamen variëren afhankelijk van het mobiele apparaat en de Android OS-versie.
Raadpleeg de hulppagina van Google voor meer informatie over berichtenfuncties.
Controleer opnieuw of er medicatieherinneringen zijn ingesteld in de app.
- U kunt de informatie die is ingesteld voor [Daily medication] (Dagelijkse medicatie) controleren op het [Add daily diary entries] scherm (Dagboekinvoer toevoegen). Als er geen herinneringen zijn ingesteld, kunt u nieuwe herinneringen registreren via het [Notification] menu (Bericht) in [Settings] (Instellingen).
- U kunt de berichteninstellingen controleren in het menu [Notification] (Bericht) onder [Settings] (Instellingen).
Opmerkingen:
- Herinneringen instellen op elk van uw smartphones. Mijn instellingen worden niet opgeslagen in de cloud.
- Werd het scherm met herinneringsinstellingen weergegeven op het ingestelde herinneringstijdstip? Berichten worden niet weergegeven wanneer het scherm met herinneringsinstellingen wordt weergegeven. Ze worden ook later niet meer weergegeven.
Controleer de berichteninstellingen van uw smartphone.
Opmerking: De schermindeling en menunamen variëren afhankelijk van het mobiele apparaat en de Android OS-versie.
- Controleer of de instelling voor Berichten ontvangen niet is uitgeschakeld op uw smartphone.
- Controleer of uw instellingen voor het ontvangen van berichten van de OMRON Asthma Diary-app niet zijn uitgeschakeld. U kunt via de app de berichteninstellingen controleren onder [Android Settings > Notifications > OMRON Asthma Diary] (Android-instellingen > Berichten > OMRON Asthma Diary).
- Als uw smartphone is ingesteld om geen berichten weer te geven op het vergrendelingsscherm, zullen er dus geen berichten worden weergegeven op dit scherm.
- Controleer of het toestel niet in de stille modus staat en of het berichtvolume voldoende is.
- Als uw apparaat is ingesteld om geen berichten te sturen in de slaapmodus, worden berichten ook niet weergegeven in de slaapmodus.
Raadpleeg de hulppagina van Google voor meer informatie over berichtenfuncties.
Wanneer u een account aanmaakt, kunt u uw gegevens op de cloudserver opslaan. U kunt deze back-upgegevens overdragen naar een ander apparaat door u aan te melden bij het account dat u op dat apparaat hebt aangemaakt.
Raadpleeg voor meer informatie over de back-up van uw smartphone de hulppagina van Apple als u een iPhone-gebruiker bent en de hulppagina van Google als u een Android-gebruiker bent.
Raadpleeg voor meer informatie over de back-up van uw smartphone de hulppagina van Apple als u een iPhone-gebruiker bent en de hulppagina van Google als u een Android-gebruiker bent.
Informatie over de accountregistratieprocedure is verzonden. Controleer uw inbox en voltooi de registratie.
Zodra de registratie is voltooid, verdwijnen de berichten op het startscherm.
Als u het verkeerde e-mailadres registreert, kunt u de volgende functies niet correct gebruiken, controleer dus uw e-mailadres.
Zodra de registratie is voltooid, verdwijnen de berichten op het startscherm.
Als u het verkeerde e-mailadres registreert, kunt u de volgende functies niet correct gebruiken, controleer dus uw e-mailadres.
- Meld u aan bij uw OMRON connect-account
- Wachtwoord resetten
Controleer het volgende:
- Is het geregistreerde e-mailadres correct? Als het geregistreerde e-mailadres niet correct is, kunt u dit corrigeren via Menu > Gebruikersinformatie.
- Is de e-mail automatisch naar uw spam-map verplaatst? De onderwerpregel van de e-mail is “[OMRON] Account registration procedure information”.
- Is uw e-mail programma ingesteld om e-mail te ontvangen van ""technical.support@eu.omron.com""? Als het bericht [Your email address has not been verified.] (Uw e-mailadres is niet geverifieerd) wordt weergegeven op het startscherm van de app, controleer dan of uw geregistreerde e-mailadres correct is ingevoerd en verzend de registratie-e-mail opnieuw.
Een account is de klantregistratie-informatie die nodig is om onze gratis cloudgebaseerde back-upservice te gebruiken.
De volgende gegevens worden niet opgeslagen in de cloud. Een reset is vereist als u de app-gegevens van uw smartphone verwijdert.
- Als u een account aanmaakt, kunt u uw app-gegevens op de cloudserver opslaan.
- Het opslaan van uw gegevens op de cloudserver stelt u in staat om uw gegevens te herstellen, zelfs als de app wordt verwijderd van uw smartphone.
- U kunt een account aanmaken via het [Account] menu in [Settings] (Instellingen).
De volgende gegevens worden niet opgeslagen in de cloud. Een reset is vereist als u de app-gegevens van uw smartphone verwijdert.
- Informatie over de herinneringsinstellingen
- Informatie over het patiëntprofiel
Ja, u kunt deze opslaan op de cloudserver. Om een back-up op te slaan, moet u een OMRON connect-account aanmaken.
De volgende gegevens worden niet opgeslagen in de cloud. Een reset is vereist als u de app-gegevens van uw smartphone verwijdert.
- Wanneer u een account aanmaakt, kunt u uw app-gegevens op de cloudserver opslaan.
- Het opslaan van uw gegevens op de cloudserver stelt u in staat om uw gegevens te herstellen, zelfs als de app wordt verwijderd van uw smartphone.
- U kunt een account aanmaken via het [Account] menu in [Settings] (Instellingen).
De volgende gegevens worden niet opgeslagen in de cloud. Een reset is vereist als u de app-gegevens van uw smartphone verwijdert.
- Informatie over de herinneringsinstellingen
- Informatie over het patiëntprofiel
Het is mogelijk dat u de koppelingsgegevens voor de gewenste smartphone niet kunt herstellen. Als het niet langer mogelijk is om gegevens over te dragen via de gewenste smartphone, registreer dan het apparaat via [Device Synced] (Gesynchroniseerd apparaat) in het menu [Settings] (Instellingen) en probeer het opnieuw.